قدرت عتماد به نفس
 
تالار بزرگ معماری
پاورپوینت جزوات برترین استادان معماری ایران، آموزش راندو و نرم افزارهای معماری ،پایان نامه و پروژه های معماری
 
 

بنیاد اعتماد به نفس

قانون رشد و بهبود فزاینده، کلید رسیدن به موفقیت های شخصی و اعتماد به نفس است. " مهم نیست که از کجا شروع می کنید. مهم این است که به کجا می روید. "

با استفاده از قانون بهبود فزاینده در زندگی شخصی و کاری، به سمت جلو حرکت می کنید و به بزرگان می پیوندید.

اگر کاری را که دوست دارید ، انجام بدهید و اگر این کار را با تمام وجود بکنید، با چنان سرعتی رشد می کنید که حیرت زده خواهید شد.

شما قانون 80 به 20 را شنیده اید که می گوید 80 در صد در آمد به 20 درصد اشخاص می رسد. هدف شما باید این باشد که در شمار 20 درصد اول حوزه ی فعالیت خود قرار بگیرید. بعد از آن باید بکوشید در شمار 10 درصد و بعد 5 درصد و 4 درصد اول کسانی که در زمینه ی کاری شما فعالیت می کنند قرار بگیرید.

حرکت به رأس

قبل از اینکه به بهترین حوزه های فعالیت خود تبدیل شوید، مسئله ی کوچکی وجود دارد که باید با آن برخورد کنید... اغلب ما با احساس حقارت و خود کوچک بینی بزرگ می شویم و از آنجاییکه عزت نفس کمی داریم و خود را به بهای ناچیزی می فروشیم ، بسیاری از ما حتی به فکرمان نمی رسد که می توانیم  در کارمان به سطوح بالا و عالی برسیم. هرگز به فکرمان نمی رسد که ما از توانایی ای برخورداریم که می توانیم برای عالی شدن هر مطلبی را بیاموزیم.

واقعیت این است که می توانید در هر کاری که برایتان مهم باشد به سطحی عالی برسید. اگر شخص دیگری توانسته باشد در حرفه ی شما به کمال برسد شما هم می توانید. " تنها کاری که لازم است بکنید تکرار کارهای اوست تا همان نتایج را به دست آورید. ین قانون علت و معلول در عمل است. وقتی این قانون را به همراه قانون رشد و بهبود فزاینده به کار می برید از جایی که هستید به هر جایی که بخواهید می رسید.

پس:

مهارتهای کلیدی خود را شناسایی کنید

سطح مهارتهای خود را تحلیل کنید

مهارت های کلیدی خود را شناسایی کنید

 

منبع:قدرت اعتماد به نفس، برایان تریسی، برگردان: مهدی قراچه داغی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تالار بزرگ معماری و آدرس talarememary.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 31435
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1